پس از آفرینــــــــــــش...

ッ♥خــــــــــــــدا♥ッ

خـــدا تنها اسمی است که هر کجا صدایش زدم گفت : جانم !

پس ازآفرینش آدم؛ خدا گفت به او: نازنینم آدم....

با تو رازی دارم !..

اندکی پیشتر آی ...

آدم آرام و نجیب ، اَمد پیش !!.

 زیر چشمی به خدا می نگریست ...!!!


محو لبخند غم آلود خدا .... دلش انگار گریست .

نازنینم آدم... ( قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید )...!!!!

یاد من باش ... که بس تنهایم !!!

بغض آدم ترکید ، .. گونه هایش لرزید !!

به خدا گفت :

من به اندازه ی ....

من به اندازه ی گلهای بهشت .....نه ...

به اندازه عرش ...نه ....نه

من به اندازه ی تنهاییت ، ای هستی من ، .. دوستدارت هستم !!

آدم ،.. کوله اش را بر داشت


خسته و سخت قدم بر می داشت ....

راهی ظلمت پر شور زمین ....

زیر لبهای خدا باز شنید ،...

نازنینم آدم !... نه به اندازه ی تنهایی من ...

نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت !...

که به اندازه یک دانه گندم ، تو فقط یادم باش !!!

 

 نتیجه تصویری برای عکس های زیبا در مورد خدا



نظرات شما عزیزان:

Sama
ساعت17:36---22 دی 1394
سلام واقعا دلنشین بود
پاسخ:چه خوبـــــــــ


سپیدگل
ساعت20:57---10 دی 1394
لایککککککککککککککککککک

asali
ساعت21:04---8 دی 1394
وبت عالیه ممنون میشم به وب منم سر بزنی
پاسخ:مرسی حتما


یگانه
ساعت18:46---7 دی 1394
عااااااااااالیه محشرررره گلم:
پاسخ:مرســـــــــــــــــــــــــــــــــی


رئوف
ساعت18:04---2 دی 1394
عالیییییی بود مرسی موفق باشی
پاسخ:خیلی ممنــــــــــــــون


چه گوارا
ساعت17:52---2 دی 1394

واقعا عالی بود
پاسخ:مرسی نظر لطفتونه



ملکه یخی
ساعت19:47---22 آذر 1394
عالی بود...
لایک...


2r3aam
ساعت13:49---19 آذر 1394
لايكي وووووووووووووووري گود
پاسخ:مرســــــــــــــــــی


صباوالیبالیست
ساعت16:15---18 آذر 1394

سلام شیمامنم صباتوپ بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود


پاسخ:مرســـــــــــــــــــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:منبعhttp://wwwgolbanoo92blogfacom
چهار شنبه 18 آذر 1394 | 15:36 | SHIMA |
Shik Them